| Netto mister førertrøjen på discountområdetSkrevet d. 2 Marts 2005Fakta har overtaget Nettos førsteplads som danskernes foretrukne discountsupermarked. En ny undersøgelse fra Dansk Kundeindex på Handelshøjskolen i Århus giver Fakta 65 point, og dermed overhaler kæden Netto, som er gået tilbage fra 67 til 64 point. Fremgangen for Fakta skyldes arbejdet med kædens image, hvor Fakta har kørt en intensiv reklamekampagne, mener lektor Jacob Kjær Eskildsen, og det betyder, at Fakta er blevet et mere reelt alternativ til folk, som normalt gør deres indkøb i Netto. Underdirektør i Fakta Henrik Nygaard er begejstret for undersøgelsen, som også viser, at kundetilfredsheden med Fakta er i top. - Du tjener ikke penge på en tilbudsjæger, men på en kunde, der er loyal. Derfor er det uhyggeligt vigtigt at få folk til at komme igen og igen, siger Henrik Nygaard.
Kilde: Berlingske Tidende
Se alle nyhederne
|