| Den gode pølseSkrevet d. 2 August 2004Med lanceringen af eget mærke inden for pølser har kunderne i Bilka fået et alternativ til de dyrere mærkevarer.
Sommertid er grilltid, og en nystegt grillpølse er ikke sådan at kimse af. Men siden Tulip opkøbte Gøl og Steff Houlberg har der ikke været meget konkurrence på pølse-markedet, som de tre mærkevarer næsten fuldstændig har domineret.
Men henblik på at give de etablerede mærker fornyet konkurrence har Slagter Indkøb lanceret vores eget mærke, Den Gode Pølse.
Pølsen fås i fire varianter: Den klassiske røde hotdog-pølse, wienerpølsen, en stor grillpølse samt frankfurteren.
De fås alle i de samme pakkestørrelser som mærkevarerne, men prismæssigt ligger de 15-20% under.
Leverandør fra Tyskland
Leverandøren af de nye pølser har Slagter Indkøb bl.a fundet i Tyskland.
Tyskerne har en lang tradition for produktion af pølser og pålæg og var derfor en oplagt leverandør til Dansk Supermarked.
Med lanceringen af Den Gode Pølse har kunderne således fået adgang til et produkt, der er billigere, men kvalitetsmæssigt mindst på højde med mærkevarerne.
Se alle nyhederne
|